GRY

niedziela, 26 maja 2013

Raport

Witajcie ! Jak wiecie byłam wczoraj na koncercie Beyonce w Warszawie ! Teraz wracam do domu i mam czas na napisanie raportu ;3

Atmosfera była super ! Tysiące fanów ! Najpierw trzeba było stać w takiej bramce ... Jejku . Masakra . Pełno ludzi . Byłam ściśnięta normalnie . -.- Ale warto było ! Ok . 20:40 byłam już na stadionie . Czekałam całe 3 godziny na wejście piosenkarki . ! Ok. 23 na scene wparowała Beyonce ! Jejku ! Myślałam , że zawału dostane ! Wszyscy krzyczeli ! Utwór na który czekałam to oczywiście Crazy in Love ♥ Zaśpiewała go ! Byłam taka zadowolona ... Ja osobiście byłam tam z dziewczynami poznanymi przez Twittera i Fb :) Fajna zabawa , pozytywna energia ! A co było najgłupsze ? Nie robiłam zdjęć przez ten stres . haha :D Monika (poznana przez Twittera) mi wyśle zdjęcia to wam wstawie :) Koncert trwał długo ale zleciał tak szybko ... Poznałam mase ludzi - w moim wieku . :) I co tu więcej napisać ? Chce jeszcze raz to przeżyć ! ♥



2 komentarze:

  1. Tylko pozazdroscic ! :D
    PS. Jak mozesz to udostepnij http://hapitruelove.blogspot.com/ na waszym cudnym fp na facebooku ♥

    OdpowiedzUsuń