GRY

poniedziałek, 13 maja 2013

Cz.10 : ,, Nie zapominaj że ja kiedyś też tu mieszkałam . "

Kiedy Piotr robił sobie podwieczorek ktoś zapukał do drzwi. Otworzył je :
H: Mówiłam że sie jeszcze dzisiaj spotkamy ? :)
P: Hana ? Wchodź .
Kobieta weszła do mieszkania w którym kiedyś mieszkała , rozglądała się po nim i wspominała :
H: Nic się tutaj nie zmieniło ...
P: Prawie nic .
H: Nie widzę żadnej zmiany ... hmm ...
P: Dywan . :)
H: A , fakt ... Gdzie masz tamten ?
P: W szafie leży .
H: Przyniesiesz go ? - spytała Hana odkładając torbę na sofe . - Ja dokończę zapiekankę robić :)
P: Na pewno ? - spytał krojąc pomidory .
Goldberg stanęła za nim , położyła swoje dłonie na jego ramionach :
H: Nie ufasz mi ? - uśmiechnęła się .
Piotr ruszył w stronę sypialni a Hana dokończyła robić podwieczorek . Po 20 minutach wrócił Gawryło z kolorowym , wielkim dywanem :
H: Nareszcie jesteś :) - powiedziała szukając czegoś w szufladzie .
P: Czego mi tam grzebiesz po półkach , co ? - spytał podchodząc do niej .
H: Soli . - powiedziała i otworzyła szafkę z kubkami - Oo ! Mój kubek .
P: No ... Jakoś tak wyszło ...
H: E tam . Ja też mam twoje rzeczy jeszcze ...
P: Oo ! A co ?
H: Koszulkę .
P: Że co ? :)
H: Jakoś tak wyszło . - Goldberg posoliła zapiekankę i położyła ją do piekarnika .
Tymczasem Piotr wyjął wino :
P: Napijesz się ?
H: Mhm ... Kieliszki masz w górnej półce obok lodówki .
P: Tak ! Skąd ...
H:
Nie zapominaj że ja kiedyś też tu mieszkałam .
P: Nigdy o tym nie zapomnę - powiedział pod nosem .
H: Co , co ?
P: Nie nic , nic :)
H: Na pewno ?
Piotr nie odpowiedział tylko się uśmiechnął .
P: Wprosiłaś mi się do mieszkania a ja nadal nie wiem po co ...
H: Nie podoba ci się to ? Mogę wyjść ...
P: Co to to nie ;)
Hana sie uśmiechnęła . Minęła 20 minut : podwieczorek był gotowy . Kiedy mieli już zasiadać do jedzenia usłyszeli pukanie do drzwi ...

Chcieliście długie ? Proszę bardzo .... ♥
Next jutro ;-*

5 komentarzy:

  1. super !!!! dziekuje ze dodalas <3<3 :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki i tak ma być jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne opo bloga czytam od dzisiaj ale każde opowiadanie po5 razy cxytalam. Masz talent nie zmarnuj go. Nexta nie moge sie doczekać cxekam z upragnieniem.

    OdpowiedzUsuń