GRY

wtorek, 21 maja 2013

KOMENTUJCIE , KOMENTUJCIE ! *,* Cz.8 : Możesz przyjść do mojego gabinetu i zamknąć te cholerne okno ?

Po dwóch godzinach kiedy miał już wychodzić ze szpitala zadzwoniła Hana. Odebrał :
P: Tak Hana .Coś się stało ?
H: Nie . To znaczy tak ...
P: Więc ?
H: Możesz przyjść do mojego gabinetu i zamknąć te cholerne okno ? - spytała jednym tchem , Gawryło zaczął się śmiać :
H: Co ci do śmiechu ? Przyjdziesz ?
P: Zaraz będe .
H: Czekam . - rozłączyła się .
Piotr pobiegł do gabinetu :
H: Nareszcie !
P: Musiałem dojść , nie ?
H: Tak , tak . Zamkniesz ?
P: Te ? - kiwnął głową w stronę okna .
H: A widzisz tu inne otwarte ?
P: Nie . Racja .
Piotr zamknął okno .
P: Proszę .
H: Dziękuje i przepraszam. Po prostu zmęczona jestem i strasznie wkurwiona .
P: A to kto ci podpadł ? Bo ja chyba nie . Chyba ....
H: Dryl ! On nie rozumie słowa nie .
P: Dlaczego niby ?
H: Ciągle prosi o spotkanie po pracy a jak ja mu powiem ,,nie" to tego ni groma nie zrozumie .
P: Daj mu w twarz .
H: Tak , najlepiej . - zaczęła się śmiać .
Nastała krępująca cisza .Stali i patrzyli się w swoje oczy :
P: Albo uderzysz najpierw mnie . - Piotr podszedł do Hany - Przepraszam ale muszę ... - zaczął zbliżać się do jej ust i stało się .! Pocałował ją a ona zamiast jego opieprzyć odwzajemniła pocałunek .
Całować przestali się po 2 minutach .
P: Przepraszam . - szepnął oddalając się w stronę drzwi wyjściowych .
Hana stała jak "wryta,, . Wciąż czuła na swoich ustach usta Piotra .
Ktoś zapukał do drzwi ....

Jest trochę ,,cukru" tak jak obiecałam :) C.D.N ^^

KOMENTUJCIE , KOMENTUJCIE ! *,*

21 komentarzy:

  1. DAWAJ DALEJ!!!PROSZE SUPER SŁTKO I CIEKAWIE SIĘ FROBI:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne... Dawaj nexta i wpadaj do mnie xdd
    http://hapiforme-33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U ciebie to ja sto razy dziennie jestem ! ;3
      Dziękuje ^^

      Usuń
  3. superr, ale czemu takie krótkie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. może dzisiaj next pliss !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM TWOJE OPOWIADANIA ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bedzie next ? <3 kocham !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. awwwwh ! *.* Więcej cukru !! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no, zakochałam sie ! masz talent !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, ze krótkie, ale boskie <3 czekam niecierpliwie jutro na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Meega ! Faajny teb "cukier " ! Zapraszam także do mnie ! Nowa czesc :D

    http://hapitruelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No i jak możesz to udostępnij także moj blog na Twoim swietnym Fp na Facebooku ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy nastepne czekam z niecierpliwoscia

    OdpowiedzUsuń