GRY

niedziela, 12 maja 2013

Cz.3 : ,,Hmm ... jeszcze 2 minuty i 3 sekundy ... 2 ...''

Ktoś zapukał do drzwi.
H: Proszę - powiedziała i usiadła na krześle.
Do gabinetu wszedł Dryl :
D: Hej Hana ... może jednak zmieniłaś zdanie ?
H: Ja nigdy nie zmieniam zdania ... prawieee ...
D: No nie daj się prosić . :D
H: Niee , nie , nie . Rozumiesz ?
D: Jak zmienisz zdanie to masz mój numer , cześć . -wyszedł a Hana wróciła do pracy .
Szymon na holu spotkał Piotra :
P: Nie udana randka ? Tak mi przykro . - powiedział z sarkazmem .
Dryl burknął coś pod nosem i wyszedł a Gawryło szybko pobiegł do Goldberg . Zapukał i wszedł :
P: Mogę wejść ?
H: Piotr ? Już wszedłeś .
P: No fakt ... A mogę usiąść ? - spojrzał na krzesło .
H: Jasne ... Jeśli musisz ...
P: To tak czy nie ?
H: Tak .
Gawryło usiadł i popatrzył na Hane :
H: Jeszcze długo masz zamiar tak mi się przyglądać ?
Spojrzał na zegarek :
P: Hmm ... jeszcze 2 minuty i 3 sekundy ... 2 ...
H: Po jakiego ci to gwinta potrzebne ?
P: Potem ci powiem ...
Mineły 2 minuty i 2 sekundy . Piotr wstal i już miał wychodzić
kiedy to :
H: Po co tak się na mnie patrzyłeś ?





Jak myślicie po co Piotr wpatrywał się w Hane ? Piszcie w komentarzach :D

4 komentarze:

  1. Zeby zobaczyc czy go kocha a next dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj next prosze na prezent na moje urodziny bo mam dziisaj i zeby mibsie dobrze spalooo ;* czekam na nect do 10 po prosze

    OdpowiedzUsuń