GRY

poniedziałek, 20 maja 2013

Cz.6 : Masz za dobre serce , wierzysz ludziom na słowo

Hana odbiegła a Piotr obrócił się na pięcie i ruszył za nią . Wbiegł na sale zaraz po niej. To co zobaczył go zaskoczyło : Goldberg dawała Pauli ubrania , kosmetyki i pieniądze . Musiał zareagować :
P: Hana , możemy porozmawiać ?
H: Rozmawialiśmy .
P: Ale ja ciebie proszę o jeszcze jedną rozmowę ,. - dotknął ramienia Hany .
Kobieta wstała :
H: Dobrze . Paula poczekaj .
Wyszli z sali :
P: Zgłupiałaś ? Dajesz jej trzy stówy , ubrania , kosmetyki ...
H: To nie twoja sprawa !
P: Moja .
H: Co ci zależy co ja robię !
P: Zależy mi na tobie a to jest powód . -powiedział z podkreśleniem ,,tobie" .
H: To moje pieniądze , moje życie i nie twoja sprawa !
P: Pieniądze , życie ? Tak masz racje ale to jest moja sprawa ! Nie pozwole żeby ktoś cię skrzywdził !
H: Nikt mnie nie skrzywdzi .
P: Masz za dobre serce , wierzysz ludziom na słowo . OBCYM ludziom . Opamiętaj się zanim coś ci się stanie .
H: Nic mi się nie stanie .
P: Skąd ta pewność ? Znasz jej ojca ?
H: Nie znam ! I nie mam zamiaru go poznać .
P: Hana ... błagam .
H: Ja też : zajmij się swoimi sprawami !
P: Ty jesteś moją sprawą !
H: Zajmnij się Tosią , swoim życiem .
P: Ty jesteś moim życiem ...
Hana odeszła . Bała się że pocałuje Piotra , że zaraz mu powie że go kocha ... Poszła do swojego gabinetu a zaraz po niej przyszedł Gawryło :
H: Co znowu ?
P: Nie będziesz mnie tak traktowała !
H: A ty nie będziesz mi mówił co mam robić !
P: Kocham Cię !
H: A ja ciebie nie ! Rozumiesz !? Nie . - do oczu napłynęły jej łzy - Wyjdź , błagam ...
P: Kocham Cię ... - powiedział cicho i wyszedł .
Hana rozpłakała się na dobre :
H: Kocham cię Piotr ... - szepnęła ocierając łzy . Zadzwonił telefon z izby : przywieźli ciężarną kobietę z wypadku . Wybiegła z gabinetu .

29 komentarzy:

  1. kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukier ? zobaczy się :D
    Pisze ,,na żywca " ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. chociaż jakiś nagły niekontrolowany pocałunek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyśle . chociaaaż ... :D
      Komentujcie ^^

      Usuń
    2. nie chociaż! tylko TAK :)

      Usuń
  4. ona tak się męczy .. ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak w serialu.. ta scena w jej gabinecie jak dotyka ramienia swojego tam gdzie piotr..
      so sad .. ;c

      Usuń
  5. dawaj next a nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. następna część !

    OdpowiedzUsuń
  7. po co się pytasz czy chcemy, to chyba jasne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie drocz się z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mauahaha, 22 już

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Rownie dobry blog co : http://hapitruelove.blogspot.com/ Polecam Oba ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. DODAJ JUŻ <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super, mega masz na praewdę talent dawaj next ;)

    OdpowiedzUsuń