GRY

poniedziałek, 20 maja 2013

BŁAGAM O KOMENTARZE ! NEXT - 30 KOMENTARZY (JUTRO) ♥ CZ.7 : Nie mów nic , błagam

Hana i Piotr operowali razem . Podczas godzinnego zabiegu ich dłonie się ,,ciągnęły" do siebie . Po operacji
mężczyzna chciał jeszcze porozmawiać z Goldberg :
P: Hana .?
H: Tak ?
P: Dlaczego mnie tak traktujesz ?
H: Że niby jak ?
P: Jak nikogo .
W głowie kobiety narodziły się setki pytań : Co mu powiedzieć ? Wyznać to co czuje ? i inne .
H: Nie traktuje cię tak ! Nie licz także na traktowanie jak kogoś ważnego ...
P: No tak ! Zapomniałem ! . - wyszedł z hukiem na korytarz .
Szedł przed siebie . Spotkał Dryla :
D: Skończyliście już ?
P: Tak .- odszedł .
Szymon poszedł do gabinetu Goldberg :
H: Piotr ? ... - spytała .
D: Niestety musisz zadowolić się tylko mną , cześć .
H: Hej ... Co cię do mnie sprowadza ?- wymusiła uśmiech .
D: Zaproszenie na ...
H: Nie , nie , nie !
D: Zastanów się .
H: Nie , przepraszam . - wyszła i ruszyła w kierunku sali Pauli . Oczywiście po drodze spotkała Piotra :
P: Możemy porozmawiać ?
H: Nie uważasz że dziś rozmawialiśmy stanowczo za dużo ?
P: Może i tak ale to jest w sprawie Pauli .
H: Więc słucham ...
P: Hana ... - zza pleców mężczyzny wyszedł starszy człowiek - To jest ojciec Pauliny .
H: Że co ?
Ojciec Pauli wyciągnął ręke w kierunku Goldberg :
Ojciec : Andrzej , miło mi .
H: Hana - podała mu ręke .
A: Nie wiem co pani Paulina nagadała ale to nie prawda . Ja jej nie wyrzuciłem , nie pobiłem .
H: Dlaczego mam panu wierzyć ?
A: Paulina nie chce tego dziecka bo woli imprezy , leniuchowanie . Więc ja i moja żona Ania zajmiemy się maluszkiem .
H: Ale , ale ... jak to ?
A: Chyba mamy takie prawo ,prawda ?
H: Tak ale ... - spojrzała wymownie na Piotra .
P: Powiem to za ciebie . Paula chciała oddać dziecko do adopcji ze wskazaniem i ...
A: I jak rozumiem miała wskazać panią .
H: Tak mnie , ale w takiej sytuacji nie ma o czym rozmawiać .Wypisujemy Paule . - ponownie spojrzała na Gawryłe - Zrobisz to za mnie ? Muszę ochłonąć .
P: A tak . Zapraszam panie Andrzeju . Idziemy do pana córki .
A: Czyli gdzie ?
P: Sala numer 4 . Zaraz do pana dołączę .
Andrzej poszedł do córki :
P: Hana ...
H: Nie mów nic , błagam .. - odbiegła a Gawryło ruszył do Pauli .
Po dwóch kiedy miał już wychodzić ze szpitala zadzwoniła Hana ...

CDN ^^

34 komentarze:

  1. Lofffciiammm <3

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest super nie wytrzymam do jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dalej haloo dalejj nie wytrzymam do jutra

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!:))DAWAJ DALEJ

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała jesteś ! Next <3 I HaPi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie na prawdę !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz co masz talent więc już pisz next ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmień swoje oczekiwania do 15 kom
    Plis o next

    OdpowiedzUsuń
  9. Meega. Ale dajesz czadu !! Polecam też :

    http://hapitruelove.blogspot.com/

    Jest juz kolejna czesc opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wciąga, neeeeeeext

    OdpowiedzUsuń
  11. extra ! tlyko zrób juz HaPi <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super i proszę o next ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale czemu nie dzisiaj ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. dawaj tera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super opo! żeby tak w serialu było :)

    OdpowiedzUsuń
  16. popieram przedmówcę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prosimy next :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo 30 ! :)

    i co z tym zrobisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. <3 kooosmos ! bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na następną część :P Poki co zapraszam do siebie :
    http://hapitruelove.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń