GRY

piątek, 31 maja 2013

Nowe opowiadanie , cz.1 :) Takie coś to nie jest nic !

Może domyślicie się na podstawie jakiego filmu jest te opowiadanie ,może :3


Hana i Piotr byli zgranym małżeństwem . Jednak było jakieś ,,ale" matka Goldberg nie akceptowała nowego związku córki i stanowczo wolała ją i Jamesa .
Tego dnia małżonkowie wracali z kolacji u mamy . Idąc po schodach prowadzili kłótnie :
P: Hana , Hana ! Poczekaj . - mężczyzna dogonił ukochaną .
H: Zostaw mnie ! - próbowała wyminąć męża .
P: Musisz mi wytłumaczyć o co ci chodzi . - powiedział łapiąc ją za dłoń .
Kobieta nic nie odpowiedziała tylko posłała Piotrowi zimne spojrzenie :
P: Rozumiem , porozmawiamy w domu .
Hana pokiwała głową na ,,tak" i wyminęła mężczyznę . Po 2 minutach byli w mieszkaniu .
P: Nie wiem co takiego powiedziałem lub zrobiłem . - zamknął drzwi .
H: Zamknij się ! Nie kłam że nie wiesz !
P: Nie wiem ale to nie znaczy nic szczególnego !
H: Takie ,,nic" zawsze coś znaczy ! - weszła do sypialni .
P: Czasem mówię coś co nic nie znaczy !
H:  Takie coś to nie jest nic ! - krzyknęła z pokoju .
P: Zwykle mówię rzeczy bez znaczenia ! - powiedział opierając się o furtyne drzwi do sypialni .
H: Faceci zawsze mówią tak aby wykręcić się z tego co powiedzieli ! - zdjęła bluzkę i zaczęła szukać piżamy w szafie .
P: To co tak naprawdę powiedziałem ?!
H: Powiedziałeś mojej mamie że chcesz mieć dziecko ale to ja nie jestem gotowa ! Powiedz jej że jestem bezpłodna ! - usiadła na łózku .
P: W sumie to z Jamesem dzieci też nie miałaś !
H: Ale staraliśmy się o nie ! - rzuciła w Piotra torebką - A to może on był bezpłodny !? - wstała - Powiedziałeś matce że nie chce dziecka !
P: Tego nie powiedziałem !
H: Powiedziałeś !
P: Nie powiedziałem że nie jesteś gotowa tylko że teraz praca jest dla ciebie najważniejsza !
H: Czyli że teraz go nie chce ?
P: Tak .
H: Dziękuje ! - powiedziała ze sarkazmem .
P: Zaraz , zaraz . Pogubiłem się ! To ty chcesz te dziecko teraz czy nie ?!
H: Nie pogubiłeś się tylko jesteś w błędzie ! - usiadła przed toaletką . - Przecież wiesz jak jest ! Najpierw kupimy dom i odłożymy po 15 % z naszych pensi na 4-letnią lokatę oprocentowaną 6 % ! To mogłeś powiedzieć !
P: Z każdej pensji !?
H: Nie będę ci się spowiadać , baranie !
P: Jestem baranem ?!
H: Tak !
Hana i Piotr staneli blisko siebie nadal sie kłócąc :
H: Powinniśmy jeszcze poczekać !
P: Na co ? Na cud ?
H: Na awans !
P: Aha . Wyszło szydło z worka ! Chcesz się pozbyć Darka i być ordynatorem ginekologi !
H: Nie !
P: Od 15 lat jestem chirurgiem i jakoś na awans nie czekam a ty po dwóch latach liczysz na cud ?!
H: Po czterech !
P: Łał !
H: To ty zamierzasz do śmierci tutaj mieszkać !? Może chciałabym mieszkać w wielkim domu z ogrodem .
P:  Falkowicz ma taki ! Chcesz mieć dziecko ? Już się robi !
H: Nienawidzę ciebie takiego ! - wyszła do kuchni . Piotr ruszył za nią :
P: Jaki ?!
H: ,,Zróbmy sobie dziecko" ! Maluch będzie spał na parapecie ?! Trzeba wszystko zaplanować ! Dlaczego ja tu muszę być odważna i odpowiedzialna ? Dlaczego nie mogę być śpiewającym Irlandczykiem ?
P: Bo gdybyś śpiewała to wszystkie psy by pozdychały !
Hana rzuciła poduszką w Piotra .
P: Znowu problem podwójnej rozmowy ?
H: Powiedziałeś to ze złości na mnie bo nie chce dziecka ! Bo już ci nie wystarczam ! Tak ?!
P: Przesadzasz ! .
H: Naprawde nie o takim życiu myślałeś ?!
P: Tego nie powiedzialem .
H: Ale chciałeś !
P: Nie ! Ale może ty chcesz ?
H: A jeśli tak już będzie ?!
P: Czyli ?
H: Bez domu ,. dzieci ?
P: A czego ty byś chciała ?
H: Nie wiem . - kobieta ruszy w stronę sypialni . Piotr złapie ją delikatnie za ręke :
P: Czego ty chcesz Hana ?! Zmęczylo mnie zgadywanie ! Chcesz dziecko czy nie chcesz ?! - uspokoili się - Ja wiem czego chce . Mam to przy sobie i mi starczy ! A ty ? Wiesz czego chcesz ?
Oczy Hany się zaszkliły .

CDN ^^




13 komentarzy:

  1. błagam cię daj dzisiaj next wczoraj nie było !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Jutro lub pojutrze :)
      Teraz na rolki jade a potem ognisko *.*

      Usuń
    2. szkoda ;(

      Usuń
  2. nie mam pojęcia jaki to film, ale dawaj next

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy nasz next?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :D Szkoda że dopiero jutro next :( Zapraszam do mnie kamillabaar-aktorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ej to jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. super , jaki to film bo nie kojarzę a bardzo chętnie obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki film, bo nie kojarzę ? :D w kazdym razie boskie :) http://hapitruelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń