GRY

sobota, 1 czerwca 2013

Nowa seria cz.1 . ,,Tak jak ja nie patrzy się na ciebie nikt ." KOMENTUJCIE .

Tak , tak . Nowa seria , zgoda :) Ale mam taką wene że zmiłuj się Panie . ♥

Hana siedziała w gabinecie i przeglądała karty swoich dawnym pacjentek . W pewnym czasie natknęła się na kartę Ewy . Zamknęła oczy i nagle wszystko wróciło : zdemaskowane mieszkanie , strzelanina i jeden plus tego że Karol pojawił się w życiu Goldberg : noc spędzona z Piotrem , której rzekomo żałowała . Ale tak nie było. Nie żałowała ani jednej sekundy tego wieczoru . Z tego kółka rozmyśleń wyrwało ją pukanie do drzwi :
H: Proszę !
Do gabinetu wszedł Przemek :
Prz : Ratuj !
H: A co ? CBA ciebie ściga ? - zapytała ze śmiechem .
Prz : Bardzo śmieszne ! Ola u ciebie była ?!
H: Ola ...
Prz : Pietrzak .
H: Ta Ola . Tak , a co ?
Prz : Czy to prawda że ona jest ... no wiesz ...
H: Nie wiem .
Prz : Czy to prawda że ona jest w ciąży ?
H: A po co ci ta informacja ?
Prz : Błagam cię , powiedz .
H: Tajemnica zawodowa . Mówi ci to coś ?
Prz : Ale powiedz to jako lekarzowi .
Hana wiedziała , że jeśli Ola jest pacjentką Przemka to musi mu powiedzieć .
H: Tak , jest w ciąży .
Zapała usiadł na krzesło i wpatrywał się w Goldberg .
H: Coś nie tak ? - spytała kiedy poczuła na sobie wzrok brata .
Prz : Oprócz tego , że będziesz ciocią to nic .
H: Czyli ... Zaraz , zaraz . Ty i ta cała Ola ... no wiesz . - spojrzała na niego znacząco .
Prz : Tak ! - gwałtownie wstał z krzesła i wyszedł z gabinetu .
Hana tylko się uśmiechneła . Po chwili ktoś znowu zapukal do drzwi :
H: Wejść !
P: Hana , nie zapominaj że to szpital nie wojsko . - powiedział wchodząc .
H: Piotr ... Hej .
P: Co twojemu bratu ? Spotkałem go na korytarzu .
H: I co ?
P: Wyglądał jakby przed chwilą dowiedział się że będzie ojcem .
H: A czy ja wyglądam jakbym przed chwilą dowiedziała się , że będe ciocią ?
P: Chyba mi nie powiesz że nasz młody Przemo zostanie tatusiem ...
H: Zostanie .
Piotr spojrzała na Hane :
H: Czego wy wszyscy się na mnie tak patrzycie ?!
P: Tak jak ja nie patrzy się na ciebie nikt .
H: Komplement czy obraza ?
P: To pierwsze . Pięknie wyglądasz . - powiedział a po chwili dodał - Ciociu . - uśmiechnął się a Hana rzuciła w niego zakrętką od dlugopisu .
H: Nie kpij sobie .
P: Nie kpie .
H: Wcale .
P: Tak .
Nastała chwilowa cisza . Pierwszy ocknął się Piotr :
P: A ... Jesteś na bloku potrzebna .
H: O dopiero teraz mi to mówisz ? - wstała i wybiegła z gabinetu a za nią Gawryło .
W pewnym momencie ...

CDN ^^

15 komentarzy:

  1. jak masz taką wene to dawaaj nexy !

    OdpowiedzUsuń
  2. a czemu tamto okpo zostawiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. No dawaj next ! :) I zapraszam do mnie rzecz jasna ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. W pewnym momencie Hana zapytała Piotra:
    - Piotr czemu wcześniej ze sobą nie rozmawialiśmy?? Kocham Cię. Tęsknię za Tobą<3
    - To moja wina- rzekł Piotr- Gdybym wcześniej Ci powiedział nie byłoby tej sytuacji.
    -Może i nie, zresztą nieważne.

    OdpowiedzUsuń
  5. super-next dawaj

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam cię !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego tamto opowiadanie zostawiłaś ? ciekawie się zapowiadało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak by mogło być w scenariuszu, niezłe :)

    OdpowiedzUsuń