GRY

wtorek, 18 czerwca 2013

KOMENTUJCIE , KOMENTUJCIE , KOMENTUJCIE ! *.*

Nie ma komentarzy , lajków ale jest podstawowa wena :D Proszę :)

17.

Hana i Piotr jechali autem do galerii handlowej po bardzo potrzebne kobiecie ubrania , akcesoria i kosmetyki . Oczywiście podstawą zakupów były płaskie buty i jakieś luźniejsze spodenki bo szafa Goldberg obfitowała w tzw : ,,rurki" . Kiedy już mieli wysiadać z auta kobiecie coś się przypomniało :
H: Cholera ! - krzyknęła pod nosem .
P: Co jest ? - spytał mężczyzna chowając telefon do kieszeni .
H: Miałam do Lenki zadzwonić .
P: Teraz masz zamiar to zrobić ?
H: Zwariowałeś ? Oczywiście , że nie . W między czasie do niej przedzwonię .
Uśmiechnęli się do siebie po czym wyszli z auta i poszli na ,,rabunek sklepów" .

***

Po czterech godzinach byli już w domu . Hana rozmawiała z Mileną przez telefon a Piotr siedział zmęczony na kanapie .Chwilę później kobieta do niego dołączyła .
P: Co chciała ?
H: No właśnie ... Prosiła mnie abym zajęła się Felkiem , znaczy żebyśmy się nim zajęli i ...
Mężczyzna przerwał jej w połowie zdania .
P: Nie mogłaś jej odmówić i zaraz będziemy mieli gości .
H: Czytasz mi w myślach . - uśmiechneła się - Ale jest jeszcze coś ...
Znów jej przerwał .
P: Pusta lodówka . Jedziemy do sklepu , tak ?
H: Kochany jesteś ! - musnęła go w policzek po czym wstała z kanapy - Idę po torbe i jedziemy .
P: Ja jadę .
H: Słucham ?
P: Jesteś w ciąży a dzisiaj i tak zmęczyłaś się tym ,,polowanie na okazje" .
H: Wcale nie ! Jadę z tobą . Znając ciebie kupić chipsy , cole ...
P: Czyli aż tak źle mnie oceniasz ?
H: Nie powiem,. w niektórych sprawach jesteś naprawdę dobry , ale o tym co będzie jadł młody Latoszek ja zadecyduje .
P: Dobra - wstał z kanapy - Jedziemy ?
H: Torba ...
P: Gdzie ona jest ? - krzyknął już z korytarza .
H: W samochodzie ... chybaa ...
P: Chodź . - złapał ją delikatnie za dłoń po czym wyszli z mieszkania i pojechali na ,,małe" zakupy .

Ciąg dalszy = 20 komentarzy :)

22 komentarze:

  1. ekstra Ja chcę next!

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś niesamowita ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje, że dzisiaj będzie next

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu takie krótkie ??

    OdpowiedzUsuń
  6. cały czas czekam

    OdpowiedzUsuń
  7. coś mozolnie idą te komentarze może zmiejsz stawke ??

    OdpowiedzUsuń
  8. super
    super
    super
    super
    super
    super
    super
    super
    cudowne
    cudowne
    piękne
    piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne :D zapraszam także do mnie :D http://hapitruelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń