GRY

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Cz.7 : Znalazł się znawca małżeństwa .

Wtedy do sali wparował James :
J: Gdzie jest moja żona !?
Piotr od razu wstał z krzesła i podszedł do rywala :
P: Wyjdź stąd !
J: What ?!
P: Cicho bądź ... Ona potrzebuje odpoczynku , snu ... Porozmawiamy na korytarzu .
J: Dobra .
Wyszli z sali . Piotr zamknął drzwi :
P: Po jaką cholerę tu przyjechałeś ?
J: To moja żona .
P: Żona ?! Wiesz na czym polega małżeństwo ?! Na miłości ale takiej wzajemnej , zrozumieniu i opiece !
J: Znalazł się znawca małżeństwa . - powiedział z kpiną .
P: Masz racje ! Nie jestem mężem ale kocham Hane nad życie ! Nigdy nie myślałem że zwariuje tak na punkcie kobiety !
J: Takie kity wciskaj jej .
Piotr nie wytrzymał :
P: Zjeżdżaj stąd ?
J: What :?
P: Wynocha !
J: Bo co ?!
P: Bo wyśle cię do czubków !
James popatrzył na Gawryłe takim wzrokiem jakby chciał go zabić :
J: Powiedz jej że byłem i że ją ... kocham .
Piotr nic nie odpowiedział tylko skinął głową w stronę drzwi wyjścia z OIOMU . Mąż Hany ruszył w stronę drzwi :
J: Powiedz jej - powiedział na koniec i wyszedł .
Piotr ochłonął po czym wrócił do ukochanej . Usiadł na krześle i ścisnął jej doń .
****

Minęło dziesięć minut . Hana się obudziła i od razu zadała Piotrowie dziwne pytanie .
H: Kochasz mnie nad życie , tak ?


CDN ^^

20 komentarzy:

  1. cudne *.* szybko next!! kocham Twoje Opo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam to czytać !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co napisac, bo pierwszy raz brak mi słow :) Dzieki jesli udostepnilabys moj blog <3
    http://hapitruelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super-next szybko

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie chcę next

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę next super to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę next

    OdpowiedzUsuń
  8. super chcemy nexta

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dołaczam się do pozostałych super chce next

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie musze dostac nexta

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne !!

    OdpowiedzUsuń