GRY

niedziela, 16 czerwca 2013

Cz.13 ; Ty jesteś ... Od trzydziestu minut powinniśmy być pracy .

Następnego dnia kiedy Hana się obudziła Piotr już nie spał . Byli okryci jedynie cienkim prześcieradłem . Sypialnia wyglądała jak pobojowisko : ubrania porozrzucane wszędzie , zbita lampka , pozwalana pościel .
H: Dziwne że sąsiedzi nie zadzwonili na policje . - uśmiechneła się .
Gawryło ogarnął jej kosmyk włosów z policzka .
H: Zwariowałam . Mój mąż leży w szpitalu a ja tutaj z tobą i w ogóle nie mam wyrzutów sumienia .
Mężczyzna dalej nic nie mówił tylko się jej przyglądał .
H: Co jest ?
P: Ty jesteś ... Od trzydziestu minut powinniśmy być pracy .
Hana spojrzała na zegarek :
H: No faktycznie . Tretter nas zabije a Wiktoria wydłubie ci oczy .
P: Niby czemu ? - spytał radośnie .
H: Od tygodnia mówiłeś mi o operacji ... ważnej operacji twojej pacjentki.
P: No taak ... Zabije mnie .
H: To zrobi Tretter .
P: Wyręczy ją .
H: I Wójcika też .
P: Tak . Dostanie karę za trzy osoby .
H: Współczuje mu.
P: Ja też .
H: Ze wszystkim się ze mną zgadzasz ? Cud .
P: Czy ja wiem czy we wszystkim .
Hana szeroko się uśmiechneła:
H: Wstajemy ?
P: Wypadało by .
Po 40 minutach byli gotowi do wyjścia z mieszkania. Kiedy Piotr miał zamiar otwierać drzwi Hana zadała mu pytanie :
H: Co ja mam powiedzieć Jamesowi ?
P: Najlepiej prawdę .
H: Ale to nie będzie takie łatwe .
P: Nic w życiu nie jest łatwe . Nawet bycie z tobą ma małe minusy .
H: Słucham ? - spytała radośnie .
P: Brokuły na śniadanie .
Hana wybuchła śmiechem . Piotr spojrzał na nią oczami typu : ,,Jesteś niesamowita" . Pojechali do pracy . Na miejsce dojechali po 20 minutach . Od razu natknęli się na Przemka :
Prz : Wy razem ? - zagadał Zapała.
P: A czy my się rozstaliśmy ?
Prz : A nie ?
H: Nie .
Prz : Ale ...
H: Daj spokój braciszku .
Cała trójka ruszyła w stronę drzwi wejściowych do szpitala .

CDN ^^

21 komentarzy:

  1. kocham, prostu kocham !

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER CHCĘ JESZCZE

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nazywa sie piosenka ktora leci w SCM ?

    OdpowiedzUsuń
  4. NO JA JESTEM CIEKAWA JAK POCIĄGNIESZ DALEJ TEN WĄTEK-OPO SUPER

    OdpowiedzUsuń
  5. CHCEMY WIĘCEJ INNI POWINNI BRAC PRZYKŁAD TYLE CZĘŚCI OPO DAWAC W CIĄGU DNIA A TAK DAJA PO JEDNEJ DZIENNIE ATU SUPER CHCEM JESZCZE

    OdpowiedzUsuń
  6. BOSKIE DAWAJ DALEJ

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER TO OPOWIADANIE SIĘ ZAPOWIADA

    OdpowiedzUsuń
  8. IDE SIĘ KĄPAC I MAM NADZIEJĘ,ŻE FANI WBIJĄ TE KILKA KOMENTARZY

    OdpowiedzUsuń
  9. WBIJAMY I NA DALSZE CZĘŚCI CZEKAMY

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER JA WBIJAM 20 KOMENTARZ I CZEKAM NIECIERPLIWIE NA NEXT

    OdpowiedzUsuń
  11. Maniacze , jaram się HaPi <3
    Godzina 00,04 !

    OdpowiedzUsuń